Film izle,indirmeden porno izle seyret +18 Online erotik sinema video türkçe


16 Haziran 2010 Çarşamba

Recep ivedik 3 orjinal dvd

Tür:Komedi
Yönetmen:Togan Gökbakar
Müzik:Oğuz Kaplangı
Oyuncular: Şahan Gökbakar, Zeynep çamcı, Deniz Bozkurt, Oktay Dener

Şahan Gökbakar’ın gişe rekorları kıran Recep İvedik macerası, yepyeni bir serüvenle devam ediyor. Türk sinemasının en çok izlenen filmleri olan Recep İvedik ve Recep İvedik 2’nin ardından, serinin üçüncü filmi “Recep İvedik 3” Şubat 2010’da izleyiciyle buluşuyor. Yapımcılığını Faruk Aksoy’un üstlendiği Recep İvedik 3’te yalnızlıktan ve iç sıkıntısından kurtulmaya çalışan, sosyalleşmeye çabalayan Recep İvedik’in çok komik hikayesi konu ediliyor. Recep İvedik’e bu serüvende 46 farklı karakter eşlik ediyor. Recep İvedik 3’ün yönetmenliğini yine Togan Gökbakar üstleniyor.Türk sinemasına, yarattığı karakter ile yepyeni bir soluk getiren Şahan Gökbakar, Recep İvedik 3 ile izleyiciyi yine kahkaya boğacak.


.
İzlemek için tıklayınız.

reklam alanı

11 Mayıs 2010 Salı

baykal seks pornosu

Paşalar hakkında yaptığı haber nedeniyle rekor bir tazminata mahkum edilen Vakit Gazetesi, internet sitesinden Deniz Baykal'a ait olduğu iddia edilen bir seks kaseti yayınlandı.

Vakit, Deniz Baykal'ın olduğu iddia edilen seks kasetini yayınladı yarım saat sonra sitesinden kaldırdı. Vakit Gazetesi gece saatlerinde, Deniz Baykal'ın olduğu iddia edilen bir seks kasetini yayınladı. Video, Vakit Gazetesi'nin sitesi habervaktim'de yayınlandı.Yaklaşık yarım saat Vakit Gazetesi'nin internet sitesinde kalan video yüzlerce video paylaşım sitesinde yerini aldı bile. Gece saatlerinde gazetenin internet sitesinde özel haber başlığı ile verilen haber ve video bilinmeyen bir sebeple 30 dakika sonra siteden kaldırıldı.

Deniz baykal seks videosu izlemek için tıklayınız.
reklam alanı

18 Nisan 2010 Pazar

Yengesini sikmiş hayvan herif

SLM BEN ONUR 16 YAŞINDAYIM BU OAY GEÇEN YIL BAŞIMDAN GEÇTİ BEN ABİM YENGEMLE EVLENDİĞİNDEN BERİ YENGEME HASTAYIM BİR GÜN ABİM BENİ EVE YOLLADI EVE GELDİĞİMDE YENGEM MUTFAKTAYDI ANNEM YOKTU ÇARŞIYA İNMİŞTİ BENDE FIRSAT BU FIRSAT DEYİP YENGEMİ SİKMEYİ DÜŞÜNDÜM MUTFAĞA GİDİP YENGE DEDİM BU ERGENLİK ADAMI DELİ EDİYO AKLIMDAN HEP CİNSELLİK GEÇİYO DEDİM ODA NORMALDİR DEDİ 31 ÇEKİYORMUSUN DEDİ BENDE EWET DEDİM AMA ATEŞİMİ SÖNDÜRMÜYO ODA BANA GEL SENİN ATEŞİNİ SÖNDÜRİİM DEDİ NASIL DEDİM ODA BURDA OLMA Z BEN ŞİMDİ YATAK ODASINA GİDİP HAZIRLANIYIM SENİ ÇAĞIRDIĞIMDA ORAYA GEL DEDİ BENDE TAMA DEDİM ARADAN Bİ 10 DK GEÇTİ YENGEM SESLENDİ ONUR GEL DEDİ BENDE GİTTİM BİDE NE GÖRİYİM YENGEM YATAĞA UZANMIŞ ÜSTÜND KİLOTLA SÜDYEN VE DİZİNE KADAR KİLOTLU ÇORAPLA BENİ BEKLİYO HADİ GELSENE DEDİ BANA BENDE GİTTİM BAŞLIYALIMMI DEDİ BENDE BANA UYAR DEDİ ÜSTÜMÜ ÇIKARDIM YARRAĞIMI YALAMAYA BAŞLADI ONDAN SONRA BİRAZ SEVİŞTİK DAHA SONRA HADİ AMMIMA KOY DEDİ BENDED BİR İKİ GİTTEL YAPTIKKTAN SONRA AMINA GİRDİ AMMINDAN BAYA BİSİKTİKTEN SONRA DOMALTIP GÖTTEN SİKTİM BÜTÜN DÖLLERİMİ GÖTÜNE BOŞALLTTIM ONDAN SİKİŞİ BIRAKTIK BİRER SİGARA İÇTİK SONRA ÜSTÜMÜZÜ GİYİNDİK O GÜNDE SONRA HER FIRSAT BULDUĞUMDA YENGEMİ BECERİYORUM





İzlemek için tıklayınız.


reklam alanı

17 Nisan 2010 Cumartesi

Ekonomik kiriz Türk Kadınlarınıda vurdu !

Ekonomik krizin geldiği son nokta! Kocası işsiz kalan ev kadınları mutfak masrafını çıkarmak için arkadaşlık sitelerine üye oluyor. Daha sonra para karşılığı siteye üye olan erkeklere web-cam’de striptiz yapıyor. Yarım saat striptiz karşılığında 75 TL para alıyorlar

Üniversiteli genç kızlar okuyabilmek, ev kadınları ise mutfak masraflarını çıkartabilmek için para karşılığı web-cam’de striptiz yapıyor. Ekonomik kriz ve işsizlik yüzünden evli ya da bekâr on binlerce kadın önce arkadaşlık sitelerine üye oluyor ardından da bu sitelere para karşılığı “Gold üye” olan erkeklerle web-cam’de “chat” (sohbet) yapıyor. 400 bin üyesiyle Türkiye’de arkadaşlık siteleri arasında ilk beş içinde yer alan sitenin kurucusu Oğuzhan Yıldırım “70 bin bayan üyemizin 20 bini web-cam’den para kazanıyor.

Üniversiteli genç kızların yüzde 20’si, ev kadınlarının en az yüzde 5’i her gün ortalama 150 TL kazanmak için bilgisayar başına geçiyor. Sanal âlemde yarım saatlik striptiz şov 50-75 TL’den başlıyor. Ayda 4 bin TL gelir sağlayan bile oluyor” diyor.

HARÇLIK KAZANIYORLAR

Üniversiteli kızların cep harçlığı ve kontör giderini, ev kadınlarının ise mutfak ihtiyaçlarını karşılamak için bu işi yaptıklarını söyleyen site kurucusu Yıldırım sistemin işleyişini şöyle anlatıyor: “Biz ücretsiz üye olmak isteyen bayanlardan, TC kimlik no ve 3-4 kare fotoğraf istiyoruz. Ayrıca cep telefonlarını da alıp arıyoruz. Sitemize ücretsiz üye olmak isteyen kişinin bayan olup olmadığını önce teyit ediyoruz. Bu taleplerimizin nedeni açıkçası kötü niyetli olabilecek olanlara karşı caydırıcı olmak ve erkek müşterilerimizin dolandırılmasını önlemek. Bu şekilde sitemize üye olan 400’e yakın bayan üyemiz var. Diğer bayanlar ise sitede rahatça gezebilmek için gold üye olmak durumunda. Yani para ödemesi gerekiyor. Erkek üyeler ise yine sitede rahatça gezebilmek, kişisel bilgilere ulaşabilmek için gold üye oluyor. Sitede başlayan tanışma, MSN’de devam ediyor.

Bundan sonraki iletişim tarafların istekleri doğrultusunda gelişiyor. Bayan üye para kazanmak için siteye gelmişse zaten erkeği web-cam’e davet eden taraf oluyor.”

5 yılda patlama yaşandı

Striptizle para kazanan kadınların gizliliğe önem verdiğini vurgulayan Yıldırım sözlerine şöyle devam ediyor: “Bilgisayar başına geçen genç kız ya da ev kadını, şov yapabileceğini söyledikten sonra internet üzerinden para talep ediyor. Kendisine güvenen, yüzünü gizleyen ancak ve isminin bilinmesinde sakınca görmeyen ise kart hesap numarasını şov yaptığı erkekle paylaşabiliyor. Ancak şov yapan kadın kayıt ihtimaline karşı yüzünü saklıyor.” Üyelerinin büyük çoğunluğunun İstanbul, İzmir, Ankara ve Antalya’dan olduğunu da paylaşan Yıldırım, son beş yılda arkadaş sitelerinde de üye sayısında da patlama yaşandığını söylüyor.

C.T-40 Ev hanımı / İstanbul

Eşim işsiz kalınca mecbur kaldım

Eşim yedi aydır iş arıyor, işten çıkartıldıktan sonra birkaç ay sıkıntı yaşamadık ancak sonra ekonomik sıkıntılar başladı. Ben arkadaşıma bir sabah kahve içmeye gittiğimde böyle bir olay olduğunu öğrendim. Arkadaşım internetten para kazandığını söyledi. Birkaç saat içinde 100 TL kazandığını anlattı. Ben de en azından mutfak masrafını çıkarmak için webcam’de striptiz yapmaya başladım. Haftada bir ya da iki defa sabah saatlerinde kızım okuldayken ve eşimin evde olmadığı zamanlarda striptiz yapıyorum.

A.D-23 Öğrenci / İzmir

Okumak için bu işi yapıyorum

Üniversite öğrencisiyim. Önümüzdeki yıl mezun olacağım. Üç yıldır bu şekilde para kazanıyorum. Annem ve abilerim part-time bir ofiste çalıştığımı biliyorlar; babam ben lisedeyken vefat etti. Üçü evli olan dört ağabeyim var ancak bana yardım etmeleri mümkün değil, herkes geçim derdinde sonuçta. Gündüz okulda olduğum için bazı geceleri ortalama 2 ya da 3 görüşme yapıyorum. Mühendislik fakültesinde okuyorum ve haftada 600-800 TL arasında kazanıyorum. Okumak için bu işi yapmaya mecburum.






İzlemek için


reklam alanı

11 Nisan 2010 Pazar

En güzel erotik filmler

İzlemek için resme tıklayınız




İzlemek için tıklayınız.


reklam alanı

24 Mart 2010 Çarşamba

En güncel yepyeni pornolar

En güncel yepyeni pornolar






İzlemek için tıklayınız.


reklam alanı

21 Şubat 2010 Pazar

azgin sekreter sex video izle,

azgin sekreter sex,
azgin sekreter sex video izle,
azgin sekreter sikişleri,
azgin seks,
azgin seksler,
azgin seks manyagi izle,
azgin selcan videosu,
azgin sert erotik videolari,
azgin sesxk,
azgin sevgilisiyle yatakta sex,
azginsevismeler,
azgin sevismeler gizli çekim,
azgin sevisme lezbiyen,
azgin sevisme video izle,
azgin sex,
azgin sex film,
azgin sex flmleri,
azgin sex hemşire,
azgin sex kızlari bedava izle,
azgin sex porno,
azgin sex pornolari,
azgin sex pornosu,





İzlemek için tıklayınız.


reklam alanı

Yasal Uyarı!..
Bu site paylaşılan dosyaları icerisinde barındırmamaktadır, dosyalar farkli kaynaklardan derlenip paylasilmaktadir ve sorumluluklari tamamen kaynaklarına aittir.Hak sahibinin talebi durumunda paylasımlar derhal sitemizden kaldırılacaktır. Sitede verilen linklerin yasalara aykırı kullanılması karşışında oluşabilecek hiçbir sorundan sitemiz sorumlu degildir. Siteye giren herkes bu şartları kabul etmiş sayılır. Lütfen beğendiginiz ürünleri satın alınız…
 

bedava yabancı porno siteler