Mototaksi Cumartesi Kuşağında bu hafta Fresh Young Asses 3-Film izle,indirmeden porno izle seyret +18 Online erotik sinema video türkçe


17 Temmuz 2009 Cuma

Mototaksi Cumartesi Kuşağında bu hafta Fresh Young Asses 3

Değerli izleyiciler Cumartesi gecesi kuşağında bu hafta Fresh Young Asses 3 isimli film oynuyor.

Daha önce Porno ruh sağlınızı bozar mı diye sormuştum. Yaptığınız yorumlar dolayı teşekkür etmek isterim. Saçma sapan salakça küfür eden arkadaşlarıda kınıyorum. Burada herşey seviye çerçevesinde anlatılıyor ve tartışılıyor kimseye hakaret ve küfür etmeden ben her ne kadar seviyeyi korumaya çalışsam da boş

Filmin konusuna gelince bir konusu yok aslında her zaman ki gibi bir kız ve erkek sevişerek başlıyor sonrada işi pişiriyorlar işte izleyin ve görün.

Yorumlarınız için tekrar teşekkür ederim. İyi seyirler arkadaşlar.

Not : Videolar Megavideo com sitesindedir play tuşuna bastığınız zaman mega video sitesi açılacaktır otomatik olarak açılan sayfayı kapatıp tekrar play tuşuna basarak izleyebilirsiniz.













6 yorum:

Adsız dedi ki...

filmler için çok teşekkürler saolun bu arada porno film sağlığı bozmaz böyle şeyler gençlerin eğitilmesinde yardımcı olucak filmlerdir birde sizden bir ricam olucak acaba privateden CLEOPATRAYI siteye koyabilirmisiniz şimdiden teşekkürler

Adsız dedi ki...

teşekkürler admin arkadaşlar sayenizde çook iyi vakit geçiriyorum.. o salkça ve aptalça küfür yazan kişileri umrunuxza takmayın onlar neden varoldujklarını bile bilmiolardır iyiki varsınız sonsuz tskş devamını dilerim saygılarımla bursa dan leyla(mod) chat sayfasında modluk yapıorum siteye bayılıyorum:))

Adsız dedi ki...

tebrıkler basarılarının devamını dılıyorum

Adsız dedi ki...

--Kufur eden arkadaslarda acaba bu pornolardanmi etkilendiler (?)
--dunyanin her yerinde pornonun gencleri olumsuz etkiledigi kabul edilir bu bi gercek gelismis toplumlarda ulkelerde siki denetimi vardir..en basit ornek yurtdisindaki gazetelerle tr deki gazeteler

--soruna cevap soyle bir yazi var milliyetde...
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=127148

ha ben izliyommu izliyorum ama yanlis oldugunuda kabul ediyorum gencler icin

kimseyi zorla izletmiyoz falan geyik yorum yapan arkadaslarda yanlis.. ortaya koyarsan mali bakarlar..delikanli gibi kabul edelim gercekleri...
Tesekkurler

Adsız dedi ki...

GENÇ DERKEN HERHALDE KÜÇÜK ÇOCUKLARI KAST EDİYOR ARKADAŞLAR... EVET KÜÇÜK ÇOCUKLAR İÇİN KÖTÜ BİR ÖRNEK OLABİLİR AMA YANİ GENÇ KABUL EDİLEN BİR İNSAN İÇİN NESİ KÖTÜ OLABİLİR Kİ? BU FİLMLERİ İZLEYİP DIŞARIDA BİRİLERİNE Mİ SALDIRACAK BU GENÇLER... YOK BÖYLE BİR ŞEY... İZLEYİN KEYİF ALMAYA BAKIN... BAKIN ELEMANLAR NE EMEK HARCAMIŞ BUNUN İÇİN... BENİ YENİ KEŞFETTİM BU SİTEYİ... HELAL OLSUN DERİM BAŞKA DA BİR ŞEY DEMEM... KOLAY GELE...

Adsız dedi ki...

valla porno zararlı yararlı orası tartışılır ama kabul edilmesi gereken bi gerçek var BU FİLMELERİ İZLEYİP DIŞARDA BİRİLERİNE Mİ SALDIRACAK BU GENÇLER? diye talihsiz bi soru sormuş arkadaş, evet aynen öyle, bizim abaza toplumumuz için her şey tahrik unsuru kaldı ki bu filmleri izledikten sonra sapıtıyorlar tabiki asıl.. çnkü zihniyet uçkurda, beyin yanlış yere gelişmiş.. anasına kardeşine bile saldırabilecek kadar ruh sağlığı bozuk bi gençliğe sahip olmaya başladık.. normal bi topluma porno zararlı olmayabilir.. ama biz abaza bir tür erkekten bahsediyorz.. başka da bi halta yaramazlar zaten tek bildikleri amaçsız organlarını oraya buraya sokmak, tamam eyvallah bu insan doğasıdır, yaratılıştır, madem bu iş yapılacak zevk alınsın bence de ama abartıp işi hayvanlık derecesine getirmek hayatın tek amacı buymuş gibi davranmak nesidir*? bi de ne kadar ilgçntr ki aynı toplum tecavüzcüleri içerde linç edebilecek kadar duyarlı.. komedi, başka söze gerek yok, her şey kendi içinde çelişkili, allah o aklı uçkurunuzdan alıp beyninize versin..

Yorum Gönder

Yorum yazarken dikkat;

1) Öncelikle, kesinlikle küfür etmiyorsunuz.

2) Eğer önceki yorumlardan birine cevap veriyorsanız kime cevap verdiğinizi belirtiyorsunuz.

3) Web sitenizin reklamını yapmak için saçma sapan, konuyla alakası olmayan yorumlar atmıyorsunuz.

4) Yorumunuza gelen cevapları görmek için
E-posta yoluyla abone ol seçeneğine tıklıyorsunuz

5) Teşekkürler eline sağlık vb gibi yorumlar yayınlanmaz

reklam alanı

Benzer Yazilar



EkleBunu Sosyal payla�m Butonu

Yasal Uyarı!..
Bu site paylaşılan dosyaları icerisinde barındırmamaktadır, dosyalar farkli kaynaklardan derlenip paylasilmaktadir ve sorumluluklari tamamen kaynaklarına aittir.Hak sahibinin talebi durumunda paylasımlar derhal sitemizden kaldırılacaktır. Sitede verilen linklerin yasalara aykırı kullanılması karşışında oluşabilecek hiçbir sorundan sitemiz sorumlu degildir. Siteye giren herkes bu şartları kabul etmiş sayılır. Lütfen beğendiginiz ürünleri satın alınız…
 

bedava yabancı porno siteler