Gelecek Program izle The Burning Plain izle-Film izle,indirmeden porno izle seyret +18 Online erotik sinema video türkçe


29 Nisan 2009 Çarşamba

Gelecek Program izle The Burning Plain izle

Tür: Dram Romantik
Yönetmen: Guillermo Arriaga
Senaryo: Guillermo Arriaga

Oyuncular : Charlize Theron, Kim Basinger, Joaquim de Almeida, Jose Maria Yazpik, Jennifer Lawrence

Yapımcı: Laurie MacDonald, Walter F. Parkes
Görüntü Yönetmeni: Robert Elswit
Müzik: Hans Zimmer
Süre: 1 saat 51 dk

Konusu : Hayatındaki her şeyi değiştiren kırılma noktasının peşinde, geçmişine doğru yoğun ve duygusal bir yolculuğa çıkan bir kadın hakkındaki bu gizemli film, tüyler ürpertici bir sahneyle açılıyor: Çöl-vari bir arsada yükselen alevler arasında beliren eski bir karavan. Bu sahneden sonra ünlü yazar Guillermo Arriaga bir adım geri atıp farklı karakterler arasındaki ilişkilerin ağını örmeye başlıyor. Oscar ödüllü oyuncu Charlize Theron, içindeki ateşi profesyonelliğin verdiği soğukkanlılıkla gizleyebilen bir restoran işletmecisini oynuyor. Maria, Meksika’da babası ve en yakın arkadaşıyla mutlu mesut bir hayat sürüyor, ta ki trajik bir kaza her şeyi değiştirene dek. New Mexico sınırındaki ebeveynlerinin ani ölümünden sonra, Mariana ve Santiago beklenmedik bir şekilde aşık oluyorlar. Terk edilmiş bir karavanda yaşayan Gina ise, Sylvia ve diğer karakterleri yasak aşkın fırtınasında sürükleyecek tutkulu bir ilişkiye atılıyor. Arriaga, tıpkı Paramparça Aşklar Köpekler ve 21 Gram gibi filmlere yazdığı senaryolarda olduğu gibi, bu ilk yönetmenlik deneyiminde de hikaye anlatımında cesur ve yenilikçi; duygusal açıdan ise seyirciyi tam kalbinden vuruyor.




İzlemek için tıklayınız.



Öncelikle değişik zaman ve birbirinden bağlantısız gibi görünen karakterlerin filmin sonunda bi şekilde bağlandığı tarzda bir çok film izledim Magnolia, Babil, The Air I Breath, hatta Vantage Point gibi açıkcası bunun da o şekilde bir film olduğunu öğrenince yine kötü bir film beni bekliyor düşüncesiyle izledim. Çünkü bu tarz filmlerin hepsinde konu zaman ve karakterler birbirine okadar kötü saçma sapan bir şekilde bağlanıyorki bunu kavrayana kadar filmden ve konusundan tamamen kopuyorsunuz. Bu filme gelecek olursak bu önyargımı tamamen haksız çıkardı. Son zamanlarda izlediğim konusu, oyuncuların performansları ve senaryosu mükemmel olan filmlerden biriydi. Diğer örneklerindeki gibi karakterleri birbirlerine son anda izleyiciler bi anda şaşırsın diye filmin en sonunda birkaç dakika içinde saçma bir şekilde bağlayıp bitirmemişler, bunu filmin geneline yayıp insanların filmden ve karakterlerden kopmamasını sağlamışlar ki bunuda çok iyi başardıklarını rahatlıkla söyleyebilirim. Senaryosu kesinlikle üstünde çok uğraşılmış ve mükemmel hale getirilmiş. Filmde oynayan her oyuncu harika iş başarmışlar sanki konu gerçek bir olaydan alınıp o olayı yaşamış insanları oynatmış gibiler ki sanırım bu performansları ile ilgili söylenebilecek en iyi şey olur. Filmin içeriği ile ilgili en ufak bi ayrıntı versem bile büyüsünün kaçacağına inanıyorum. MUTLAKA izlemelisiniz. Dram türünde film sevenler için kaçırılmayacak bir film. Şunu eklemek istiyorum Jennifer Lawrence genç yaşına rağmen hiç beklenmedik bir performans ortaya koyuyor. Eğer bu kıza daha çok şans tanınırsa çok iyi yerlere geleceğini ve geleceğin starlarından biri olacağını rahatlıkla söyleyebilirim. Son olarak eklemek istediğim Bu film malesef ülkemize gelmeyecek yani şuan öyle gözüküyor imdb'de. Herhangi bir şekilde DVD sini bulmanız yada internetten indirip izlemeniz gerekiyor. Eminim bu genel olarak sinema severler için çok büyük bir kayıp olacaktır. Filme verdiğim not 8.5/10. Bu kadar uzun bir yorumu sabredip okuduğunuz için teşekkür ederim



0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazarken dikkat;

1) Öncelikle, kesinlikle küfür etmiyorsunuz.

2) Eğer önceki yorumlardan birine cevap veriyorsanız kime cevap verdiğinizi belirtiyorsunuz.

3) Web sitenizin reklamını yapmak için saçma sapan, konuyla alakası olmayan yorumlar atmıyorsunuz.

4) Yorumunuza gelen cevapları görmek için
E-posta yoluyla abone ol seçeneğine tıklıyorsunuz

5) Teşekkürler eline sağlık vb gibi yorumlar yayınlanmaz

reklam alanı

Benzer Yazilar



EkleBunu Sosyal payla�m Butonu

Yasal Uyarı!..
Bu site paylaşılan dosyaları icerisinde barındırmamaktadır, dosyalar farkli kaynaklardan derlenip paylasilmaktadir ve sorumluluklari tamamen kaynaklarına aittir.Hak sahibinin talebi durumunda paylasımlar derhal sitemizden kaldırılacaktır. Sitede verilen linklerin yasalara aykırı kullanılması karşışında oluşabilecek hiçbir sorundan sitemiz sorumlu degildir. Siteye giren herkes bu şartları kabul etmiş sayılır. Lütfen beğendiginiz ürünleri satın alınız…
 

bedava yabancı porno siteler